Przemyśl, 23.06.2022 r.
ZAMAWIAJĄCY:
Fundacja Dom Ukraiński w Przemyślu
- T. Kościuszki 5, 37-700 Przemyśl
tel. 888 126 922
e-mail: narodnyj.dim@ukraincy.org.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE
poniżej 50 000,00 PLN netto
dotyczy: Numer CPV 79212000-3: Usługi audytu
W związku z realizacją projektu „SCENA GALICYJSKA – NASZA WSPÓLNA HISTORIA – Promocja kultury ukraińskiej i kultury polskiej w ramach współpracy Ośrodka Promocji Kultury Polskiej we Lwowie oraz Domu Ukraińskiego w Przemyślu”
(nr umowy grantowej PLBU.01.01.00-18-0499/17-00 z dnia 15-04-2022 r.), który jest realizowany w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020, który jest finansowany ze środków Unii Europejskiej
zwracamy się z prośbą o złożenie oferty, której przedmiotem będzie przeprowadzenie audytu finansowego projektu „SCENA GALICYJSKA – NASZA WSPÓLNA HISTORIA – Promocja kultury ukraińskiej i kultury polskiej w ramach współpracy Ośrodka Promocji Kultury Polskiej we Lwowie oraz Domu Ukraińskiego w Przemyślu”, w części dotyczącej Partnera Wiodącego.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Zamówienie dotyczy przeprowadzenie audytu finansowego „SCENA GALICYJSKA – NASZA WSPÓLNA HISTORIA – Promocja kultury ukraińskiej i kultury polskiej w ramach współpracy Ośrodka Promocji Kultury Polskiej we Lwowie oraz Domu Ukraińskiego w Przemyślu””, w części dotyczącej Partnera Wiodącego.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
- Cena obejmie wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia.
- WARUNKI JAKIE MUSZĄ SPEŁNIĆ WYKONAWCY
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
- posiadają niezbędne uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (forma potwierdzenia: wpis w CEIDG/KRS lub inne potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zamówienia);
- spełniają wymogi niezależności zawarte w Kodeksie etyki zawodowych księgowych IFAC oraz spełniają wymogi bezstronności i poufności (forma potwierdzenia: oświadczenia – załącznik nr 3 i 4);
- spełniają co najmniej jedno z następujących wymagań:
─ są członkiem krajowego organu lub podmiotu ds. rachunkowości lub audytu, który jest z kolei członkiem IFAC;
─ są członkiem krajowego organu lub podmiotu ds. rachunkowości lub audytu. Jeśli taka organizacja nie jest członkiem IFAC, audytor musi zobowiązać się do pracy zgodnie ze standardami i kodeksem etyki IFAC oraz posiadać co najmniej jeden z certyfikatów: CIA, CGAP, ACCA, CIMA;
─ są zarejestrowani jako biegły rewident w rejestrze biegłych rewidentów prowadzonym przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów; (forma potwierdzenia: dokumenty potwierdzające kwalifikacje – np. certyfikaty: CIA, CGAP, ACCA, CIMA; wypisy z odpowiednich rejestrów);
- spełniają co najmniej jedno z następujących wymagań odnośnie weryfikacji zamówień publicznych:
─ przeprowadzenie kontroli prawidłowości co najmniej 5 postępowań o zamówienie publiczne objętych ustawą Prawo zamówień publicznych (forma potwierdzenia: wykaz doświadczenia osób pozostających w dyspozycji, które zostaną zaangażowane do wykonania zamówienia – załącznik nr 5);
- posiadają odpowiednią znajomość języka angielskiego (forma potwierdzenia: oświadczenie).
- zapoznali się z klauzulą antykorupcyjną i składając ofertę przyjmują do wiadomości konieczność jej stosowania (załącznik nr 7)
- Kwalifikacje określone w pkt. 1 ppkt. c i d mogą być wykazane przez dwóch audytorów (np. współpraca cywilnoprawna z innym audytorem, umowa o współpracę, firma dysponująca kilkoma audytorami), przy czym każdy z punktów musi być spełniony w całości przez jednego audytora (tzn. sytuację, w których jeden audytor potwierdzi wykonanie 3 kontroli oraz drugi również wykaże wykonanie 2 kontroli, nie będą uznawane za spełnienie ww. warunków).
- W przypadku oferty składanej przez osobę prawną, Oferent musi wykazać się osobami, które spełniają powyższe kryteria.
- W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę nie jest upoważniona do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo.
- Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni są Wykonawcy powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub Założycielem Zamawiającego. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą.
III. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy złożyć:
- a) osobiście lub pocztą lub kurierem do siedziby Fundacji Dom Ukraiński w Przemyślu na adres: ul. T. Kościuszki 5, 37-700 Przemyśl
lub
- b) drogą elektroniczną (skan wymaganych dokumentów) na adres e-mail: narodnyj.dim@ukraincy.org.pl
- Termin składania ofert upływa 4 lipca 2022 r. o godz. 17:00.
- Oferty złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu oferty.
- Rozstrzygnięcie ofert nastąpi dnia 5 lipca 2022 r. w siedzibie Zamawiającego.
- W przypadku wątpliwości lub niejasności Zamawiający zastrzega sobie prawo zadania dodatkowych pytań. Oferent powinien udzielić odpowiedzi niezwłocznie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie. W przypadku nieudzielania odpowiedzi, oferta zostanie odrzucona.
- W przypadku skierowania pytań do Oferenta/Oferentów, rozstrzygnięcie nastąpi w następnym dniu roboczym, po dniu jaki został wskazany na złożenie wyjaśnień.
- KRYTERIA OCENY OFERT
- Kompletna oferta musi zawierać:
- a) wpis z CEIDG/KRS lub inne potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zamówienia;
- b) formularz ofertowy (załącznik nr 2);
- c) oświadczenie o spełnianiu wymogów niezależności zawartych w kodeksie etyki zawodowych księgowych IFAC (załącznik nr 3);
- d) oświadczenie o bezstronności i poufności (załącznik nr 4);
- e) dokumenty potwierdzające kwalifikacje, np. certyfikaty: CIA, CGAP, ACCA, CIMA; wypisy z odpowiednich rejestrów;
- f) wykaz doświadczenia osób pozostających w dyspozycji, które zostaną zaangażowane do wykonania zamówienia (załącznik nr 5);
- g) certyfikat/oświadczenie dot. znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej dobrym;
- h) oświadczenie o bezstronności i niezależności osób/podmiotów uczestniczących zamówieniu na przeprowadzenie audytu (załącznik nr 6).
- Kryterium cenowe – max. 100 pkt.
Cena oferty przedmiotu zamówienia ustalona zostanie w następujący sposób:
Cena oferty = cena brutto jednostki przeliczeniowej w ramach badanej części przedmiotu zamówienia.
Ocena punktowa poszczególnych ofert dokonana zostanie w następujący sposób:
Liczba punktów = | cena najniższa | x 100 |
cena oferty badanej |
- Maksymalną ocenę – 100 pkt. w kryterium cenowym otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty z wyższymi cenami zostaną ocenione według powyższego wzoru.
- Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny w przypadku, gdy wysokość ceny najkorzystniejszej oferty przekracza wielkość określoną w budżecie projektu.
- W sytuacji uzyskania przez oferty tej samej liczby punktów, Zamawiający może wezwać Wykonawców do przedstawienia ofert dodatkowych w zakresie oferowanej ceny.
- Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Ceny podane w ofercie nie podlegają zmianom przez cały okres trwania umowy.
- W przypadku niewybrania Wykonawcy (np. brak ofert, odrzucenie ofert) Zamawiający dopuszcza możliwość ponownego rozpoczęcia procedury zapytania ofertowego.
- TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY
- Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
- a) jest niezgodna z prawem,
- b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- c) jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,
- d) będzie zawierała rażąco niską cenę,
- e) nie będzie zawierała wszystkich kompletnych wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, oświadczeń lub podpisów,
- f) nieudzielenie odpowiedzi – w trakcie procedury weryfikacji oferty, zgodnie z pkt. III.5
VII. POZOSTAŁE INFORMACJE
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej przemysl.ukraincy.org.pl oraz poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Oferenta w ofercie.
- Zamawiający unieważni postępowanie, gdy: cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
VIII. ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik nr 1: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2: formularz oferty
Załącznik nr 5: oświadczenie o bezstronności i poufności
Załącznik nr 6: oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
Załącznik nr 7: klauzula antykorupcyjna
https://ukraincy.org.pl/wp-content/uploads/2022/06/zapytanie_ofertowe_audytor-1.pdf