ZAPYTANIE OFERTOWE poniżej 50 000,00 PLN netto
dotyczy: zakupu infoiosku
Kod: 48810000-9 (Systemy informacyjne)
W związku z realizacją projektu „SCENA GALICYJSKA – NASZA WSPÓLNA HISTORIA – Promocja kultury ukraińskiej i kultury polskiej w ramach współpracy Ośrodka Promocji Kultury Polskiej we Lwowie oraz Domu Ukraińskiego w Przemyślu” (nr umowy grantowej PLBU.01.01.00-18-0499/17-01 z dnia 15-04-2022 r.), który jest realizowany w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020, który jest finansowany ze środków Unii Europejskiej zwracamy się z prośbą o złożenie oferty, której przedmiotem będzie Kiosk interaktywny.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Kiosk będzie zainstalowany w witrynie w kamienicy Domu Ukraińskiego w Przemyślu z dostępem od strony chodnika przy ulicy Kościuszki.
2. Cena obejmie wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia (Koszty obejmują: zakup, dostawę i instalację urządzenia (terminal komputerowy, oprogramowanie) w przygotowanej witrynie Domu Ukraińskiego.
3. Kiosk zostanie zainstalowany na zewnątrz / w witrynie budynku w Przemyślu i będzie wykorzystywany do promowania kultury mniejszości.
4. Wymiary urządzenia – do montażu w witrynie o wymiarach szyby 66×130, wielkość monitora (szyby) dopasowana do szerokości witryny ale nie szersza niż (66 cm). Szerokość urządzenia może, ale nie musi być nieznacznie szersza (margines obudowy może mieścić się w profilu okna, szczegóły do uzgodnienia tel. 506 641 082).
- Treści prezentowane będą w 4 językach – polskim, ukraińskim, niemieckim i angielskim.
- Ekran dotykowy, pionowy.
- Specyfikacja komputera:
procesor: Intel i3/i5/i7 min. 12 Generacji
pamięć RAM: 8 GB/ 12 GB/ 16 GB
dysk SSD: 256 GB / 512 GB
Lan 1GB
WiFi IEEE 802.11a/b/g/n/ac/ax;
system operacyjny: MS Windows 11 - Dodatkowe oprogramowanie blokujące przeglądarkę i infokiosk, zabezpieczające publiczny dostęp do Internetu, komputerów i wyświetlaczy, chroniące przed manipulacjami. Możliwość wyboru języków, dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami.
- Bezpieczeństwo:
Wandaloodporna obudowa
Wandaloodporny ekran
Odpowiednie umocowanie w drewnianej witrynie - Rodzaj prezentowanych treści: filmy promocyjne, archiwum wydarzeń kulturalnych, kalendarz planowanych imprez, archiwum projektu.
- W załączniku fotografie, które przedstawiają witrynę przeznaczoną do instalacji infokiosku.
- Kiosk musi zostać zainstalowany w terminie do 15 grudnia 2023 r.
II. WARUNKI JAKIE MUSZĄ SPEŁNIĆ WYKONAWCY ORAZ PODSTAWY
WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
• z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni są Wykonawcy
powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub Założycielem
Zamawiającego. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się
wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do
zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i
przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą.
• Infokiosk musi być zainstalowany w we wskazanej witrynie.
III. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy złożyć:
a) osobiście lub pocztą lub kurierem do siedziby Związku Ukraińców w Polsce, oddział w Przemyślu na adres: ul. T. Kościuszki 5, 37-700 Przemyśl lub
b) drogą elektroniczną (skan wymaganych dokumentów) na adres e-mail: zapytania.przetargi@ukraincy.org.pl - Termin składania ofert upływa 30.11.2023 r. o godz. 15:00.
- Oferty złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu oferty.
- Rozstrzygnięcie ofert nastąpi dnia 30.11.2023 r. w siedzibie Zamawiającego.
- W przypadku wątpliwości lub niejasności Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia, Oferent powinien udzielić odpowiedzi we wskazanym przez Zamawiającego terminie. W przypadku nieudzielania odpowiedzi, lub w wyniku odpowiedzi oferta może zostać odrzucona jako niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia.
IV. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Kompletna oferta musi zawierać:
a) formularz ofertowy (załącznik nr 1);
b) oświadczenie o bezstronności i niezależności osób/podmiotów uczestniczących zamówieniu (załącznik nr 2).
c) oświadczenie o możliwym zainstalowaniu infokiosku w witrynie.
2. Kryterium “Cena” – 100 pkt. Cena oferty przedmiotu zamówienia ustalona zostanie w następujący sposób: Porównaniu zostaną ceny brutto zaproponowane w formularzu ofertowym.
Ocena punktowa poszczególnych ofert dokonana zostanie w następujący sposób: punkty w kryterium “Cena” zostaną obliczone wg wzoru: C= (Cmin : Cb) x 100 = pkt. C – liczba punktów badanej oferty uzyskana w kryterium ceny brutto Cmin – najniższa cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Cb – cena brutto oferty badanej
- Ocenę – 100 pkt. otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałe oferty odpowiednio mniej zgodnie z wyliczeniem według powyższego wzoru.
- Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny w przypadku, gdy wysokość ceny najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- W sytuacji uzyskania przez oferty tej samej liczby punktów, Zamawiający może wezwać Wykonawców do przedstawienia korzystniejszych ofert dodatkowych w zakresie oferowanej ceny.
- Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- W przypadku nie wybrania Wykonawcy (np. brak ofert, odrzucenie ofert) Zamawiający dopuszcza możliwość ponownego rozpoczęcia procedury zapytania ofertowego.
V. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VI. PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jest niezgodna z prawem,
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
c) jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,
d) będzie zawierała rażąco niską cenę,
e) nie będzie zawierała wszystkich kompletnych wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, oświadczeń lub podpisów,
f) nie udzielenie odpowiedzi lub w wyniku odpowiedzi oferta może zostać odrzucona jako niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia, zgodnie z pkt. III.5
VII. POZOSTAŁE INFORMACJE
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Oferenta w ofercie.
2. Zamawiający unieważni postępowanie, gdy: cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
VIII. ZAŁĄCZNIKI:
– załącznik nr 1: formularz ofertowy
– załącznik nr 2: oświadczenie o bezstronności i niezależności osób/podmiotów uczestniczących zamówieniu
– załącznik nr 3: oświadczenie o możliwym zainstalowaniu infokiosku w witrynie
– załącznik nr 4: klauzula antykorupcyjna
– załącznik nr 5: fotografie witryny