Związek Ukraińców w Polsce, z siedzibą przy ul. Kościeliska 7, 03-614 Warszawa, Polska, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000050032 i posiadający nr NIP 524-10-15-276,
Oddział w Przemyślu, ul. Tadeusza Kościuszki 5, 37-700 Przemyśl
zwany dalej Zamawiającym, planuje zrealizować zamówienie na dostawę artykułów spożywczych do przygotowania posiłków dla osób uchodźczych w Przemyślu, ul. Tadeusza Kościuszki 5 i ul. Basztowa 13, 37-700 Przemyśl.
Zamówienie zostanie udzielone w trybie konkursu ofert złożonych przez oferentów na warunkach określonych w niniejszym zamówieniu (przetargu). Wydatkowanie objęte niniejszym przetargiem finansowane będzie w ramach projektu „Centrum Wsparcia i Integracji – Dom Ukraiński w Przemyślu”, realizowanego przy wsparciu Polskiej Akcji Humanitarnej.
Oferty zainteresowanych oferentów należy składać na adres e-mail przetargi@ukraincy.org.pl, listem poleconym lub dostarczyć osobiście na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 5, 37-700 Przemyśl do dnia 31.12.2022 r.
- Warunki uczestnictwa w Przetargu:
W przetargu mogą brać udział tylko ci oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
a. Oferenci uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej, zgodnie z zasadami i przepisami prawa obowiązującymi w Polsce, posiadający niezbędne zezwolenia lub licencje wymagane do prowadzenia działalności gospodarczej;
b. Oferenci posiadający doświadczenie, wiedzę i potencjał techniczny oraz personel niezbędny do
realizacji zamówienia;
c. Oferenci, których siedziba znajduje się na terytorium Polski;
d. Oferenci nie podlegający wykluczenia z postępowania przetargowego z przyczyn określonych w załączonym Oświadczeniu Oferenta. - Kryteria formalne dokumentów przetargowych:
2.1. Niezbędnymi dokumentami, które muszą zostać złożone w ramach Oferty, aby została ona uznana za ważną, są:
a. Formularz Złożenia Oferty
b. Oświadczenie Oferenta
c. Specyfikacja/kosztorys;
d. Dane dotyczące kryteriów wyboru;
e. Oświadczenie potwierdzające wpis do właściwego rejestru (KRS, CEIDG);
f. Zaświadczenie z urzędu skarbowego o niezaleganiu w podatkach dochodowych, VAT lub akcyzie;
g. Pełnomocnictwo lub inny dokument nadający uprawnienia do reprezentowania oferenta (jeśli dotyczy);
h. Oświadczenie potwierdzające, że oferent zapoznał się z treścią Protokołu Odbioru Towarów oraz z treścią Wzoru Umowy.
i. Referencje potwierdzające doświadczenie w realizacji podobnych zamówień projektów.
Wszystkie powyższe dokumenty łącznie nazywane są „Dokumentami przetargowymi”.
2.2. Wszystkie właściwe miejsca w Dokumentach Przetargowych muszą zostać wypełnione przez oferenta składającego ofertę. Wymazywanie lub pomijanie jest niedopuszczalne.
2.3. Wszystkie Dokumenty Przetargowe, tam gdzie jest to wymagane, muszą być opieczętowane i podpisane przez upoważnionego przedstawiciela oferenta, a upoważnienie takiej osoby musi zostać dołączone do oferty (zgodnie z punktem 2.1, podpunkt f lit. G)).
Wszystkie strony, które nie wymagają podpisu, muszą być parafowane i opatrzone pieczęcią.
2.4. Dokumenty Przetargowe mogą być zmieniane lub wycofywane do czasu upłynięcia terminu składania ofert. Zmiany w Dokumentach Przetargowych mogą być dokonywane wyłącznie w takiej samej formie, jak zostało to określone w Formularzu Złożenia Oferty, natomiast wycofanie może zostać dokonane w dowolnej pisemnej formie wskazującej na Ofertę, przy czym zarówno zmiana, jak i wycofanie muszą zawierać wyraźny zapis na górze koperty/w treści wiadomości elektronicznej ZMIANA lub WYCOFANIE. Wnioski o zmianę lub wycofanie ofert otrzymane po terminie lub bez napisu WYCOFANIE lub ZMIANA na
górze koperty nie będą rozpatrywane. W przypadku wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert, oferta taka nie zostanie otwarta. Jeżeli jakikolwiek dokument przetargowy zostanie wycofany lub zmieniony po terminie, taka zmiana lub wycofanie zostanie uznane za nieważną.
2.5. Treść dokumentów przetargowych może zostać uzupełniona/poprawiona po upłynięciu terminu składania ofert wyłącznie na wniosek, w zakresie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- Wymagania dotyczące składania Ofert:
3.1. Oferta powinna zawierać wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia i powinna być sporządzona zgodnie z poniższymi warunkami:
a. Wzory wszystkich wymaganych w punkcie 2.1. dokumentów (z wyłączeniem punktu f, g, i) stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia, a także można uzyskać je pod następującym adresem:
zapytania.przetargi@ukraincy.org.pl lub osobiście w Domu Ukraińskim w Przemyślu, ul. Kościuszki 5.
b. Oferta powinna być przygotowana w języku polskim w formie pisemnej.
c. Oferta oraz wszystkie załączone dokumenty powinny być podpisane i ponumerowane. Strony, które nie wymagają podpisu należy parafować.
d. Oferta powinna być przesłana e-mailem na adres: przetargi@ukraincy.org.pl, albo listem poleconym, albo dostarczona osobiście na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 5, 37-700 Przemyśl, z dopiskiem “PRZETARG”.
3.2. Zamawiający w żadnym przypadku nie pokrywa kosztów poniesionych przez Oferenta w związanych z przygotowaniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania przetargowego (również w przypadku unieważnienia postępowania przetargowego lub opóźnienia w przyjęciu oferty).
3.3. Oferty złożone po upływie terminu składania ofert nie będą rozpatrywane. Dniem złożenia oferty jest data doręczenia oferty na adres ul. Kościuszki 5, Przemyśl (dotyczy również ofert składanych listem poleconym), a w przypadku złożenia oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej data skutecznego wysłania oferty na adres poczty elektronicznej podany w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu.
3.4. Oferty składane listem poleconym lub osobiście należy składać w zaklejonych kopertach uniemożliwiających ich otwarcie.
3.5. Oferenci muszą wpisywać kwoty zarówno cyframi, jak i słownie. Jeżeli kwota podana cyframi różni się od kwoty podanej słownie, kwota podana słownie będzie uznana za prawidłową. Jeżeli jednak kwota wyrażona cyframi i słownie różni się od siebie znacząco, oferta może zostać odrzucona. Jeżeli nie podano kwoty słownie, oferta może zostać odrzucona.
- Ocena Ofert:
4.1. Postępowanie ofertowe będzie składało się z dwóch etapów. Pierwszy etap obejmuje ocenę ofert pod względem wymogów formalnych i kompletności, według kryteriów z punktu 2 i 3.
Oferenci odrzuceni na tym etapów otrzymają Zawiadomienie o Odrzuceniu Oferty. Drugi etap to ocena merytoryczna według Kryteriów Wyboru określonych przez Komisję Przetargową, zgodnie z punktem 4.2.
4.2. Kryteria wyboru:
4.2.1. Minimalne kryteria do spełnienia:
a. świeże warzywa i owoce
b. pieczywo pieczone w dniu dostawy, która odbywać się ma co najmniej co dwa dni robocze,
c. dostawa zamówień innych produktów minimum raz w tygodniu,
d. data ważności nabiału wynosi minimum 1 tydzień,
e. data ważności produktów pakowanych (poza nabiałem i wędlinami) wynosi co najmniej 1 miesiąc,
f. data ważności produktów mięsnych wynosi co najmniej 10 dni,
g. data ważności produktów hermetycznie pakowanych wynosi co najmniej 3 miesiące,
h. zawartość mięsa w produktach mięsnych wynosi minimum 80%
i. dostawa co najmniej do 1 lokalizacji w Przemyślu.
4.2.2. Kryteria jakościowe oferty, które podlegać będą ocenie:
a. cena;
b. minimalna data ważności nabiału;
c. minimalna data ważności produktów pakowanych (poza nabiałem);
d. możliwość realizacji dostaw do 2 lokalizacji w Przemyślu;
e. referencje dotyczące zrealizowanych projektów;
f. możliwość dostosowania terminu realizacji dostaw zamówienia;
g. możliwość dostaw pieczywa w każdy dzień roboczy;
4.3. Otwarcie ofert nastąpi po upływie terminu składania ofert.
4.4. Zwycięska oferta zostanie wybrana przez Zamawiającego w ciągu 14 dni od otwarcia ofert.
4.5. Zamawiający poinformuje oferentów o wyniku przetargu albo o unieważnieniu przetargu lub zakończeniu przetargu bez wyboru żadnej z ofert w terminie 24 dni od upływu terminu składania ofert.
- Unieważnienie Przetargu lub Odrzucenie Oferty:
5.1. Zamawiający wykluczy ofertę oferenta lub odstąpi od umowy, jeżeli stwierdzi, że oferent uczestniczył w praktykach korupcyjnych, oszustwie, zmowie przetargowej, lub działaniach o charakterze wymuszającym, a także w przypadku stwierdzenia, że otrzymane dokumenty mające znaczenie dla postępowania przetargowego są nieprawdziwe lub stwierdzające nieprawdę.
5.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu na każdym etapie lub zakończenia przetargu bez wyboru żadnej z ofert, bez dodatkowych wyjaśnień. - Załączniki do Oferty:
6.1. Wraz z Ofertą Oferent musi przedłożyć Listę kontrolną Załączników.
6.2. Formularze Załączników do niniejszego Ogłoszenia o Zamówieniu wymieniono poniżej:
a. Formularz Złożenia Oferty;
b. Oświadczenie Oferenta;
c. Specyfikacja/kosztorys;
d. Dane dotyczące kryteriów wyboru;
e. Protokół odbioru towarów;
f. Wzór umowy;
g. Oświadczenie potwierdzające, że oferent zapoznał się z treścią Protokołu Odbioru Towarów oraz z treścią Wzoru Umowy. - Zwycięski Oferent:
7.1. Zamawiający poinformuje oferenta, którego ofertę wybrano, o terminie i miejscu zawarcia umowy. Oferent zobowiązany jest do zawarcia umowy w ciągu 14 dni od otrzymania Zawiadomienia o Wyborze Oferty.
7.2. Dostawa towarów będzie realizowana każdego tygodnia w ciągu 11 miesięcy od dnia podpisania umowy z możliwością przedłużenia.
7.3. Oferta jest ważna i wiąże Oferenta do czasu dokonania ostatecznego wyboru przez Komisję Przetargową.
DO POBRANIA: