Numer referencyjny: 1/PRZ/24
Związek Ukraińców w Polsce, z siedzibą przy ul. Kościeliska 7, 03-614 Warszawa, Polska, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000050032 i posiadający nr NIP 524-10-15-276,
Oddział w Przemyślu, ul. Tadeusza Kościuszki 5, 37-700 Przemyśl
zwany dalej Inwestorem, planuje zrealizować zamówienie na remont pomieszczeń drugiego piętra budynku przy ul. Szykowskiego 1 w Przemyślu .
Zamówienie zostanie udzielone w trybie konkursu ofert złożonych przez oferentów na warunkach określonych w niniejszym zamówieniu (przetargu). Wydatkowanie objęte niniejszym przetargiem finansowane będzie w ramach projektu „Remont pomieszczeń i wsparcie osób uchodźczych hostelu przy ul. Szykowskiego 1 w Przemyślu”, realizowanego przy wsparciu Polskiej Akcji Humanitarnej.
Oferty zainteresowanych podmiotów (oferentów) należy składać na adres e-mail przetargi@ukraincy.org.pl lub dostarczyć osobiście na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 5, 37-700 Przemyśl do godz. 17:00 dnia 19 lutego 2024.
1. Warunki uczestnictwa w Przetargu:
W przetargu mogą brać udział tylko te podmioty, które spełniają następujące warunki:
- Podmioty uprawnione do prowadzenia działalności gospodarczej, zgodnie z zasadami i przepisami prawa obowiązującymi w Polsce, posiadające niezbędne zezwolenia lub licencje wymagane do prowadzenia działalności gospodarczej;
- Podmioty posiadające doświadczenie, wiedzę i potencjał techniczny oraz personel niezbędny do realizacji zamówienia;
- Podmioty, których siedziba znajduje się na terytorium Polski;
- Podmioty, których sytuacja finansowa i ekonomiczna gwarantuje realizację zamówienia;
- Podmioty nie podlegające wykluczeniu z postępowania przetargowego z przyczyn określonych w załączonym Oświadczeniu Oferenta.
2. Kryteria formalne dokumentów przetargowych:
2.1. Aby oferta została uznana za ważną, do Formularza oferty muszą być dołączone następujące niezbędne dokumenty:
- Formularz Złożenia Oferty (Załącznik nr 7);
- Oświadczenie Oferenta (Załącznik nr 8);
- Specyfikacja/kosztorys (Załącznik nr 9);
- Zaświadczenie o wpisie do rejestru handlowego (zaświadczenie o wpisie) wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed datą wygaśnięcia, w którym to okresie należy złożyć ofertę;
- Oświadczenie o braku zaległości z tytułu podatków i innych obowiązkowych płatności oraz o braku naruszenia regulacji podatkowych; w razie niemożności złożenia niezbędnych dokumentów w terminie określonym w art. 3.3 niniejszego dokumentu spółka jest zobowiązana złożyć oświadczenie o braku zadłużenia;
- Pełnomocnictwo lub inny dokument nadający uprawnienia do reprezentowania oferenta (jeżeli dotyczy);
- Inne, wskazane przez Komisję Zakupową: Referencje Załącznik nr 25.
Wszystkie powyższe dokumenty łącznie nazywane są „Dokumentami przetargowymi”.
3. Wymagania dotyczące składania Ofert:
3.1. Oferta powinna zawierać wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia i powinna być sporządzona zgodnie z następującymi postanowieniami:
a. Wszystkie wymagane w punkcie 2.1. Dokumenty Przetargowe można uzyskać pod następującym adresem: zapytania.przetargi@ukraincy.org.pl lub osobiście w Domu Ukraińskim w Przemyślu, ul. Kościuszki 5.
b. Oferta powinna być przygotowana na formularzu, który można otrzymać pod podanymi powyżej adresami.
c. Oferta powinna być przygotowana w języku polskim w formie pisemnej.
d. Oferta oraz wszystkie załączone dokumenty powinny być podpisane i ponumerowane.
e. Oferta powinna być przesłana e-mailem na adres: przetargi@ukraincy.org.pl lub dostarczona osobiście na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 5, 37-700 Przemyśl, z dopiskiem “PRZETARG nr 1/PRZ/24” nie później niż do godz. 17:00 dnia 19 lutego 2024.
3.2. Inwestor w żadnym przypadku nie pokrywa kosztów poniesionych w trakcie przygotowania oferty, niezależnie od wyniku postępowania przetargowego (również w przypadku unieważnienia postępowania przetargowego lub opóźnienia w przyjęciu oferty).
3.3. Oferty złożone po upływie terminu składania ofert nie będą rozpatrywane. Dniem złożenia oferty jest data doręczenia oferty na adres ul. Kościuszki 5, Przemyśl (dotyczy również ofert składanych listem poleconym).
3.4. Oferty składane osobiście należy składać w zaklejonych kopertach uniemożliwiających ich otwarcie i zapoznanie się z zawartością przed upływem terminu składania ofert.
4. Przyjęcie Oferty:
4.1. Otwarcie ofert nastąpi po upływie terminu składania ofert.
4.2. Oferty zostaną rozpatrzone w dwustopniowym etapie analizy:
4.2.1. Minimalne kryteria do spełnienia:
Ten etap określi, czy złożona oferta spełnia minimalne wymagania. Tylko te oferty, które spełniają minimalne kryteria, przejdą do następnej fazy oceny.
- Remont pomieszczeń wykonany zgodnie z załączonym przedmiarem robót;
- Wykonanie robót zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego;
4.2.2. Kryteria jakościowe oferty, które podlegać będą ocenie:
- Stosunek ceny do jakości wynosi 50/50;
- Termin wykonania zamówienia;
- Okres realizacji gwarancji;
- Referencje dotyczące realizacji podobnych projektów;
Oceny za koszty będą przyznawane na zasadzie odwrotnej proporcji: Wynik dostawcy = maksymalny wynik x (cena min. / cena dostawcy).
4.3. Proces zakupowy będzie przebiegał w trzech etapach. Pierwszy etap obejmuje ocenę ofert pod kątem wymagań formalnych i kompletności. Drugi etap określa, czy oferty spełniają minimalne wymagania określone przez Komisję Zakupową. Natomiast trzeci etap obejmuje Kryteria Jakościowe, w którym kwalifikujące się oferty, które przeszły pierwsze dwa etapy, zostaną poddane punktacji i ocenie zgodnie z kryteriami określonymi przez Komisję Zakupową w pkt 4.2.2.
4.4. Zwycięska oferta zostanie wybrana przez Inwestora w ciągu 1 tygodnia od otwarcia ofert.
5. Zawiadomienie o Unieważnieniu Przetargu lub Odrzuceniu Oferty:
5.1 Jedynie te oferty spełniające kryteria określone w punkcie 1 (Warunki uczestnictwa w przetargu), punkcie 2 (Kryteria formalne dokumentów przetargowych) oraz punkcie 3 (Wymagania dotyczące składania Ofert) niniejszego Ogłoszenia dokumentu zostaną uznane za kwalifikujące się do udziału w przetargu. Niezgodność z tymi punktami może skutkować odrzuceniem oferty.
5.2 Inne powody unieważnienia postępowania zakupowego lub odrzucenia oferty są następujące:
- Inwestor odrzuci ofertę oferenta lub unieważnia umowę, jeżeli stwierdzi, że oferent uczestniczył w praktykach korupcyjnych, oszustwie, zmowie przetargowej, lub działaniach o charakterze wymuszającym;
- Inwestor wykluczy z postępowania podmioty, które nie spełniają wymagań przetargowych lub w przypadku stwierdzenia, że otrzymane dokumenty mające znaczenie dla postępowania przetargowego są nieprawdziwe lub stwierdzające nieprawdę.
5.3. Inwestor zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu na każdym etapie lub zakończenia przetargu bez wyboru żadnej z ofert, bez dodatkowych wyjaśnień.
5.4. Oferent/ci, których oferta zostanie odrzucona, otrzymają wiadomość zwrotną o odrzuceniu na ostatnim etapie oceny ofert, natomiast Oferent/ci, których oferta zostanie wybrana, otrzymają wiadomość zwrotną nagrody na ostatnim etapie oceny ofert.
6. Zwycięski Oferent:
6.1. W przypadku wygrania Oferent jest zobowiązany do zawarcia umowy w ciągu 3 dni kalendarzowych od otrzymania Pisma o wyborze oferty pod rygorem odrzucenia oferty.
6.2. Oferta jest ważna i wiąże Oferenta do czasu dokonania ostatecznego wyboru przez Komisję Przetargową.
8. Prawo do odwołania:
Uczestnikowi przetargu przysługuje prawo wniesienia pisemnego odwołania do Przewodniczącego Komisji Przetargowej w sprawie naruszenia procedury przetargowej. Odwołanie może być złożone w terminie 4 dni za pośrednictwem listu poleconego/kuriera lub osobiście od momentu powzięcia informacji o takim naruszeniu, jednak nie później niż 4 dni od otrzymania Zawiadomienia o Odrzuceniu Oferty lub Zawiadomienia o Wyborze Oferty.
ZAŁĄCZNIKI: