Ogłoszenie o Zamówieniu
Związek Ukraińców w Polsce, z siedzibą przy ul. Kościeliska 7, 03-614 Warszawa, Polska, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000050032 i posiadający nr NIP 524-10-15-276,
Oddział w Przemyślu, ul. Tadeusza Kościuszki 5, 37-700 Przemyśl
zwany dalej Inwestorem, planuje zrealizować zamówienie na dostawę artykułów spożywczych do przygotowania posiłków dla osób uchodźczych w Przemyślu, ul. Tadeusza Kościuszki 5 i ul. Basztowa 13, 37-700 Przemyśl .
Zamówienie zostanie udzielone w trybie konkursu ofert złożonych przez oferentów na warunkach określonych w niniejszym zamówieniu (przetargu). Wydatkowanie objęte niniejszym przetargiem finansowane będzie w ramach projektu „Centrum Wsparcia i Integracji – Dom Ukraiński w Przemyślu”, realizowanego przy wsparciu Polskiej Akcji Humanitarnej.
Oferty zainteresowanych firm podmiotów (oferentów) należy składać na adres e-mail przetargi@ukraincy.org.pl, listem poleconym lub dostarczyć osobiście na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 5, 37-700 Przemyśl do dnia 09.02.2023 r.
1. Warunki uczestnictwa w Przetargu:
W przetargu mogą brać udział tylko te podmioty, które spełniają następujące warunki:
a. Podmioty uprawnione do prowadzenia działalności gospodarczej, zgodnie z zasadami i przepisami prawa obowiązującymi w Polsce, posiadające niezbędne zezwolenia lub licencje wymagane do prowadzenia działalności gospodarczej;
b. Podmioty posiadające doświadczenie, wiedzę i potencjał techniczny oraz personel niezbędny do realizacji zamówienia;
c. Podmioty, których siedziba znajduje się na terytorium Polski;
Podmioty, których sytuacja finansowa i ekonomiczna gwarantuje realizację zamówienia;
d. Podmioty nie podlegające wykluczeniu z postępowania przetargowego z przyczyn określonych w załączonym Oświadczeniu Oferenta.
2. Kryteria formalne dokumentów przetargowych:
2.1. Niezbędnymi dokumentami, które muszą zostać dołączone do Formularza Złożenia złożone w ramach Oferty, aby została ona uznana za ważną, są:
a. Formularz Złożenia Oferty – stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia;
b. Oświadczenie Oferenta – wzór stanowiący załącznik nr 2 do ogłoszenia;
c. Specyfikacja/kosztorys;
d. Dane dotyczące kryteriów wyboru;
e. Oświadczenie potwierdzające wpis do właściwego rejestru (KRS, CEIDG);
f. Zaświadczenie z urzędu skarbowego o niezaleganiu w podatkach dochodowych, VAT lub akcyzie;
g. Pełnomocnictwo lub inny dokument nadający uprawnienia do reprezentowania oferenta (jeśli dotyczy);
h. Oświadczenie potwierdzające, że oferent zapoznał się z treścią Protokołu Odbioru Towarów oraz z treścią Wzoru Umowy.
i. Referencje potwierdzające doświadczenie w realizacji podobnych zamówień projektów.
Wszystkie powyższe dokumenty łącznie nazywane są „Dokumentami przetargowymi”.
2.2. Wszystkie puste miejsca w Dokumentach Przetargowych muszą zostać wypełnione przez oferenta składającą ofertę. Wymazywanie lub pomijanie jest niedopuszczalne.
2.3. Wszystkie Dokumenty Przetargowe, tam gdzie jest to wymagane, muszą być opieczętowane i podpisane przez upoważnionego przedstawiciela firmy,oferenta a upoważnienie takiej osoby musi zostać dołączone do oferty (zgodnie z punktem 2.1, podpunkt f lit. G)). Wszystkie strony, które nie wymagają podpisu, muszą być parafowane i opatrzone pieczęcią.
2.4. Żaden Dokument Przetargowy nie może być kopiowany. Każdy Dokument Przetargowy będzie traktowany jako prywatny i poufny.
2.5. Dokumenty Przetargowe mogą być zmieniane lub wycofywane do czasu upłynięcia terminu składania ofert. Zmiany w Dokumentach Przetargowych mogą być dokonywane wyłącznie w takiej samej formie, jak zostało to określone w Formularzu Złożenia Oferty, natomiast wycofanie może zostać dokonane w dowolnej pisemnej formie wskazującej na Ofertę, przy czym zarówno zmiana, jak i wycofanie muszą zawierać wyraźny zapis na górze koperty/w treści wiadomości elektronicznej ZMIANA lub WYCOFANIE. Wnioski o zmianę lub wycofanie ofert otrzymane po terminie lub bez napisu WYCOFANIE lub ZMIANA na górze koperty nie będą rozpatrywane. W przypadku wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert, oferta taka nie zostanie otwarta. Jeżeli jakikolwiek dokument przetargowy zostanie wycofany lub zmieniony po terminie, taka zmiana lub wycofanie zostanie uznane za nieważne.
3. Wymagania dotyczące składania Ofert:
3.1. Oferta powinna zawierać wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia i powinna być sporządzona zgodnie z poniższymi warunkami:
a. Wszystkie wymagane w punkcie 2.1. Dokumenty Przetargowe można uzyskać pod następującym adresem: zapytania.przetargi@ukraincy.org.pl lub osobiście w Domu Ukraińskim w Przemyślu, ul. Kościuszki 5.
b. Oferta powinna być przygotowana na formularzu, który można otrzymać pod podanymi powyżej adresami.
c. Oferta powinna być przygotowana w języku polskimw formie pisemnej.
d. Oferta oraz wszystkie załączone dokumenty powinny być podpisane i ponumerowane. Strony, które nie wymagają podpisu należy parafować i/lub opatrzyć pieczątką.
e. Oferta powinna być przesłana e-mailem na adres: przetargi@ukraincy.org.pl, listem poleconym lub dostarczona osobiście na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 5, 37-700 Przemyśl, z dopiskiem “PRZETARG”.
3.2. Inwestor w żadnym przypadku nie pokrywa kosztów poniesionych w trakcie przygotowania oferty, niezależnie od wyniku postępowania przetargowego (również w przypadku unieważnienia postępowania przetargowego lub opóźnienia w przyjęciu oferty).
3.3. Oferty złożone po upływie terminu składania ofert nie będą rozpatrywane. Dniem złożenia oferty jest data doręczenia oferty na adres ul. Kościuszki 5, Przemyśl (dotyczy również ofert składanych listem poleconym).
3.4. Oferty składane listem poleconym lub osobiście należy składać w zaklejonych kopertach uniemożliwiających ich otwarcie i zapoznanie się z zawartością przed upływem terminu składania ofert.
3.5. Oferenci muszą wpisywać kwoty zarówno cyframi, jak i słownie. Jeżeli kwota podana cyframi różni się od kwoty podanej słownie, kwota podana słownie będzie uznana za prawidłową. Jeżeli jednak kwota wyrażona cyframi i słownie różni się od siebie znacząco, oferta może zostać odrzucona. Jeżeli nie podano kwoty słownie, oferta może zostać odrzucona.
4. Przyjęcie Oferty:
4.1. Otwarcie ofert nastąpi po upływie terminu składania ofert.
4.2. Kryteria wyboru:
4.2.1. Minimalne kryteria do spełnienia:
a. świeże warzywa i owoce
b. dostawa zamówień innych produktów minimum raz w tygodniu,
c. data ważności nabiału wynosi minimum 1 tydzień,
d. data ważności produktów pakowanych (poza nabiałem i wędlinami) wynosi co najmniej 1 miesiąc,
e. data ważności produktów mięsnych wynosi co najmniej 10 dni,
f. data ważności produktów hermetycznie pakowanych wynosi co najmniej 3 miesiące,
g. zawartość mięsa w produktach mięsnych wynosi minimum 80%
h. dostawa co najmniej do 1 lokalizacji w Przemyślu.
4.2.2. Kryteria jakościowe oferty, które podlegać będą ocenie:
a. cena;
b. minimalna data ważności nabiału;
c. minimalna data ważności produktów pakowanych (poza nabiałem);
d. możliwość realizacji dostaw do 2 lokalizacji w Przemyślu;
e. referencje dotyczące zrealizowanych projektów;
f. możliwość dostosowania terminu realizacji dostaw zamówienia.
4.3. Postępowanie ofertowe będzie składało się z dwóch etapów. Pierwszy etap obejmuje ocenę ofert pod względem wymogów formalnych i kompletności, natomiast drugi etap to ocena merytoryczna według Kryteriów Wyboru określonych przez Komisję Przetargową. Oferent, którego oferta nie zostanie odrzucona na żadnym z tych etapów otrzyma Zawiadomienie o Wyborze Oferty. Oferenci odrzuceni na którymkolwiek z tych etapów otrzymają Zawiadomienie o Odrzuceniu Oferty.
4.4. Zwycięska oferta zostanie wybrana przez Inwestora w ciągu 14 dni od otwarcia ofert.
5. Zawiadomienie o Unieważnieniu Przetargu lub Odrzuceniu Oferty:
5.1 Jedynie te oferty, które spełniają kryteria określone w punkcie 1 (Warunki uczestnictwa w przetargu), punkcie 2 (Kryteria formalne dokumentów przetargowych) oraz punkcie 3 (Wymagania dotyczące składania Ofert) niniejszego Ogłoszenia dokumentu zostaną uznane za kwalifikujące się do udziału w przetargu. Niezgodność z tymi punktami może spowodować odrzucenie oferty.
5.2 Oferta może zostać unieważniona lub odrzucona z następujących przyczyn:
a. Inwestor odrzuci ofertę oferenta lub unieważnia umowę, jeżeli stwierdzi, że oferent uczestniczył w praktykach korupcyjnych, oszustwie, zmowie przetargowej, lub działaniach o charakterze wymuszającym;
b. Inwestor wykluczy z postępowania podmioty, które nie spełniają wymagań przetargowych lub w przypadku stwierdzenia, że otrzymane dokumenty mające znaczenie dla postępowania przetargowego są nieprawdziwe lub stwierdzające nieprawdę.
5.3. Inwestor zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu na każdym etapie lub zakończenia przetargu bez wyboru żadnej z ofert, bez dodatkowych wyjaśnień.
6. Załączniki do Oferty:
6.1. Wraz z Ofertą Oferent musi przedłożyć Listę kontrolną Załączników.
6.2. Formularze Załączników do niniejszego Ogłoszenia o Zamówieniu wymieniono poniżej:
a. Formularz Złożenia Oferty;
b. Oświadczenie Oferenta;
c. Specyfikacja/kosztorys;
d. Dane dotyczące kryteriów wyboru;
e. Protokół odbioru towarów;
f. Wzór umowy;
g. Oświadczenie potwierdzające, że Oferent zapoznał się z treścią Protokołu Odbioru Towarów oraz z treścią Wzoru Umowy.
7. Zwycięski Oferent:
7.1. W przypadku wygrania przetargu, Oferent zostanie powiadomiony o wyborze oferty w formie elektronicznej w ciągu 14 dni od otwarcia. Oferent zobowiązany jest do zawarcia umowy w ciągu 14 dni od otrzymania Zawiadomienia o Wyborze Oferty pod rygorem odrzucenia oferty.
7.2. Dostawa towarów będzie realizowana każdego tygodnia w ciągu 10 miesięcyod dnia podpisania umowy.
7.3. Oferta jest ważna i wiąże Oferenta do czasu dokonania ostatecznego wyboru przez Komisję Przetargową.
8. Prawo do odwołania:
Uczestnikowi przetargu przysługuje prawo wniesienia pisemnego odwołania do Przewodniczącego Komisji Przetargowej w sprawie naruszenia procedury przetargowej. Odwołanie może być złożone w terminie 4 dni za pośrednictwem listu poleconego lub osobiście od momentu powzięcia informacji o takim naruszeniu, jednak nie później niż 4 dni od otrzymania Zawiadomienia o Odrzuceniu Oferty lub Zawiadomienia o Wyborze Oferty.
DO POBRANIA: